おきにいりだけ歌詞和訳

おきにいりだけの歌詞和訳メモ。語学勉強もかねて。

Genghis Khan - Miike snow

2018/03/26 和訳更新しました

I know there's no form
型なんてない

And no labels to put on
レッテルなんてものも

To this thing we keep
And dip into when we need
必要な時いつだって夢中になれるように

And I don't have the right
To ask where you go at night
それに僕には君が夜何処に行ってるのか聞く権利もない

But the waves hit my head
でも頭にくるんだ

To think someone's in your bed
誰かが君のベッドに居ることを考えると



I get a little bit Genghis Khan
僕は少しだけ頭にきてる

I don't want you to get it on
君にそんなことしてほしくないんだ

With nobody else but me
僕以外、誰とも

With nobody else but me
僕以外、誰とも

I get a little bit Genghis Khan
僕は少しだけ頭にきてる

Don't want you to get it on
君にそんなことしてほしくないんだ

With nobody else but me
僕以外、誰とも

With nobody else but me
僕以外、誰とも

And the lights, they glow
Like I've just lost the World War
まるでちょうど世界対戦が終わったときのように明るくなってきたら

And the scene slips away
To the evenness I fake
今度は嘘みたいに世界が切り替わって

It's a shit old world
こんなの時代遅れさ

Cause I don't really want you, girl
だって僕は本当に要らないんだ、君のこと

But you can't be free
でも君は自由にはなれない

Cause I'm selfish, I'm obscene
だって僕はわがままで、いやらしい奴だからさ

*繰り返し*

I wanna make up my mind
もうこんな自分をなおしたい

But I don't know myself
でも自分がわからないんだ

No I don't know myself
わからないんだよ


*繰り返し*